Vem äger vem…


Illustration: Folkets bön av Margareth Osju

Det kom en julklapp, skriver Rick Falkvinge på sin blogg. och han fortsätter:

“Några dagar innan jul fick jag ett paket med några telegram ur WikiLeaks’ stora samling, “som kanske kunde intressera mig”, av en anonym källa. De hade publicerats delvis av SVT tidigare. Men det var vad som inte hade publicerats av SVT som var rena sprängstoffet.”

Ja, vad säga, läs vidare får ni se….

Hänvisar också till den här bloggen:
Foliehatten av för Sveriges marionettregering

5 Responses to “Vem äger vem…”

  1. Hej,

    tänka sig hittade dig i Falkvingens blogg. Länge sen, vad roligt!

    Hoppas du mår bra att saker går som du önskar.’

    KRAM fr Linda (nutte du vet)
    Bloggar knappt längre, men finns på twitter.

    • Oh, men vad roligt att se dig. *varm kram* Året har inneburit så många förändringar i mitt liv och det är nu, vid årets slut, som jag kan andas ut och kan åter igen börja härja lite här och där..:) God fortsättning på dig. Jag finns också på twitter, Osju07. Ska se om jag hittar dig där.
      Onekligen kul att se dig igen. *ler*

  2. Skrev jag God Fortsättning? 🙂

  3. Lägger till dig sedan, väntar gäster och springer omkring :=)

    Du kommer veta att det är jag och sedan har du inte tweeddeck rekommenderar jag dig att skaffa för twitter, annars ser du inte när ngn talar direkt till dig.

    Gud så kul att du har twitter!

    Nu plingar det på dörren, tjing.

  4. God fortsättning och Gott Nytt År!

Leave a Reply

